Przejdź do treści

Kociocia

Strona główna » Regulamin – konsultacja kocio-wnętrzarska

Regulamin – konsultacja kocio-wnętrzarska

Regulamin Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej, świadczonej przez firmę Kociocia – Marta Gałan

§1 DEFINICJE

  1. Usługodawca/Behawiorystka (firma Kociocia – Marta Gałan, z siedzibą w Warszawie 00-020, ul. Chmielna 2 lok. 31, NIP: 5252909994, REGON: 522159995), świadczy w szczególności usługi opieki nad zwierzętami (kotami), konsultacji behawioralnych i żywieniowych kotów, projektowania wnętrz i mebli oraz sprzedaży akcesoriów dla kotów i innych zwierząt domowych.
  2. Regulamin Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej – niniejszy dokument, określający zasady świadczenia i korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorców oraz prawa i obowiązki Usługobiorcy i Usługodawcy.
  3. Usługobiorca/Klient – osoba fizyczna, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta z Serwisu, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa zamówienie za pośrednictwem Serwisu.
  4. Kwestionariusz/ankieta/formularz – załącznik do niniejszego regulaminu, określający szczegóły dotyczące oczekiwań względem konsultacji, w formie kwestionariusza Google Forms. 
  5. Usługa/Konsultacja – usługa umożliwiająca Klientowi uzyskanie od behawiorystki porady
    dotyczącej aranżacji wnętrza z uwzględnieniem potrzeb kota. Usługa jest świadczona przez behawiorystkę drogą elektroniczną, za pośrednictwem Serwisu, poprzez komunikator internetowy lub w niektórych sytuacjach, w siedzibie Klienta, a także wykonanie projektu aranżacji kociej przestrzeni lub indywidualnego projektu ściany/sufitu. Za wykonanie Usługi, Usługodawcy przysługuje wynagrodzenie, zgodne z Cennikiem, stanowiącym integralną część niniejszego Regulaminu.
  6. Serwis– strona internetowa działająca pod adresem kociocia.pl w ramach, której Behawiorystka oferuje swoje usługi lub Produkty,
  7. Regulamin Serwisu – Regulamin strony internetowej kociocia.pl
  8. Wszelkie pozostałe sformułowania zawarte w niniejszym regulaminie, zwanym dalej „Regulaminem”, pisane wielką literą mają znaczenie nadane im w Regulaminie Serwisu, chyba że wyraźnie inaczej postanowiono w treści Regulaminu.

§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE I REZERWACJA

  1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej Regulaminem), określa szczegółowe warunki i zasady korzystania z usługi konsultacji kocio-wnętrzarskiej przez Kociocia – Marta Gałan, z siedzibą w Warszawie 00-020, ul. Chmielna 2 lok. 31, NIP: 5252909994, REGON: 522159995, zwanej dalej Usługodawcą.
  2. Regulamin określa zasady Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej.
  3. Stronami Umowy o świadczenie usług są Usługodawca i Usługobiorca/Klient.
  4. W celu korzystania z Usługi Konsultacji Online niezbędnym jest stały dostęp przez Uczestnika do sieci Internet. Uczestnik musi również posiadać sprzęt komputerowy niezbędny do przeprowadzenia Usługi Konsultacji Online (tj. co najmniej z systemem operacyjnym Windows 7, MacOS, Linux) wraz z odpowiednim oprogramowaniem umożliwiającym korzystanie z platformy pozwalającej na zdalny kontakt z Behawiorystką, która to platforma została określona w Serwisie przed złożeniem zamówienia na Usługę Konsultacji Online.
  5. Umowa o świadczenie Usług Konsultacji Online jest zawierana bezpośrednio z Organizatorem z wykorzystaniem Serwisu.
  6. Osoba dokonująca zakupu Usługi Konsultacji musi posiadać pełną zdolność do czynności
    prawnych. Zawarcie Umowy na rzecz osoby małoletniej wymaga uprzedniej pisemnej zgody rodziców lub opiekunów prawnych, z podpisami rodziców lub opiekunów prawnych poświadczonymi notarialnie.
  7. Osoba dokonująca zakupu Usługi Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej przyjmuje na siebie odpowiedzialność za zapłatę całej ceny za Usługę Konsultacji.
  8. Poprzez złożenie zamówienia na Usługę Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej w Serwisie Klient potwierdza, iż przed dokonaniem zakupu Usługi Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej za pośrednictwem Serwisu udzielone mu zostały szczegółowe informacje na temat świadczonej przez Usługodawcę i i zapoznał się on z nimi w całości oraz znany jest mu sposób realizacji usługi.
  9. W sprawach związanych z realizacją przez Uługodawcę Usługi Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej lub z treścią Umowy o świadczenie usług konsultacji Klient winien kontaktować się mailowo (adres e-mail: kontakt@kociocia.pl).
  10. Realizacją konsultacji zajmuje się Usługodawca.
  11. Integralną częścią niniejszej Umowy stanowi Kwestionariusz, wypełniony przez Klienta, przesłany przed ustaleniem terminu konsultacji oraz Cennik zamieszczony na stronie https://kociocia.pl
  12. Ustalenie terminu Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej odbywa się e-mailowo, po wypełnieniu przez Klienta Kwestionariusza. W ciągu trzech dni roboczych, Behawiorystka proponuje terminy konsultacji, przesyłając je e-mailowo na adres podany przez Klienta w Kwestionariuszu.
  13. Do zawarcia Umowy o Konsultację Kocio-wnętrzarską na warunkach określonych w niniejszym regulaminie, dochodzi w chwili potwierdzenia przez Klienta woli zawarcia Umowy, poprzez e-mailowe potwierdzenie terminu Konsultacji.

§3 PRZEDMIOT UMOWY O KONSULTACJĘ KOCIO-WNĘTRZARSKĄ

  1. Klient zleca Usługodawcy przeprowadzenie, a Usługodawca zobowiązuje się przeprowadzić w uzgodnionym między Stronami terminie na rzecz Uczestnika usługę pod nazwą: „Konsultacja Kocio-wnętrzarska”, która to będzie prowadzona online (lub w mieszkaniu Klienta) poprzez udostępnienie Klientowi ekranu, dzięki czemu Klient będzie mógł na bieżąco komentować wykonywane przez Usługodawcę kroki. 
  2. Usługa Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej obejmuje możliwość:
    • analizę potrzeb kota/kotów i Usługobiorcy i jego rodziny, pod kątem aranżacji przestrzeni
    • analizę dotychczasowej przestrzeni, w której przebywają koty;
    • znalezienie potencjalnych błędów w rozmieszczeniu poszczególnych stref lub elementów;
    • modyfikację aranżacji przestrzeni
    • wyznaczenia odpowiednich stref, umożliwiających kotom realizację potrzeb gatunkowych;
    • zaproponowania aranżacji pomieszczeń lub ścian i sufitów na przesłanych przez Klienta materiałach;
    • przesłanie linków do sugerowanych rozwiązań;
    • odpowiedzi na najbardziej nurtujące i interesujące pytania Klienta oraz wyjaśnienie określonych uprzednio wątpliwości.
  3. Po zakończeniu Konsultacji, Klient otrzymuje materiały opracowane przez Usługodawcę podczas konsultacji. Nie są to jednak rysunki techniczne stanowiące podstawę do wykonania i montażu proponowanych elementów.
  4. Klient ma prawo do zadania pytań dotyczących kwestii poruszanych podczas konsultacji oraz przesłanych materiałów w formie jednej wiadomości e-mail przesłanej w terminie do 7 dni od zakończenia Konsultacji. Behawiorystka zobowiązuje się odpowiedzieć pisemnie na te pytania w terminie 5 dni roboczych.
  5. Dodatkowe usługi (np. rysunki techniczne, projekt mebla dla stolarza, dokładne rozrysowanie ścian, wykonanie modelu 3D wnętrza i/lub wizualizacji), są dodatkowo płatne, a ich cena, termin i sposób realizacji są ustalane indywidualnie.
  6. Umowa ważna jest w terminie od dnia dokonania rezerwacji Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej i wygasa w terminie zakończenia Konsultacji zgodnie z rezerwacją Usługobiorcy.
  7. W przypadku nieskorzystania przez Klienta w terminie ważności z Usługi Konsultacji umowa wygasa, a Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu za niewykorzystaną usługę w części lub w całości.
  8. Udział w Konsultacjach jest płatny i jego cena określona jest przy opisie Usługi Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej w Serwisie. Podana przez Usługodawcę cena jest ceną brutto.
  9. Usługodawca posiada odpowiednie kwalifikacje do udzielania świadczonej Usługi (ukończone studia podyplomowe z Behawiorystyki zwierząt towarzyszących – koty oraz liczne kursy i szkolenia, a także studia inżynierskie na kierunku Architektura i Urbanistyka).
  10. Klient jest świadomy, że usługi świadczone przez Behawiorystkę nie dają gwarancji uzyskania założonych i oczekiwanych przez Klienta skutków.
  11. Behawiorystka nie ponosi odpowiedzialności za wszystkie skutki wynikające z nieodpowiedniego wdrożenia zaleceń przygotowanych przez Behawiorystkę. Klient jest świadomy, że niestosowanie się przez niego lub wybiórcze stosowanie się do uzyskanych zaleceń może przynieść negatywny skutek pod kątem relacji między kotami lub relacji między kotami i innymi członkami rodziny.
  12. Klient jest świadomy, że zatajanie informacji bądź podanie nieprawdziwych informacji na temat stanu zdrowia kota, stylu życia może negatywnie wpłynąć na założone efekty. Klient jest świadomy, że zatajenie informacji na temat stanu technicznego ścian oraz poprowadzonych w nich instalacji, mogą uniemożliwić wdrożenie proponowanych rozwiązań. Behawiorystka nie ponosi za to odpowiedzialności.
  13. Ryzyko wystąpienia efektów ubocznych jest znikome, jednak Behawiorystka nie jest w stanie przewidzieć wszystkich możliwych scenariuszy przy wdrożeniu proponowanej aranżacji przestrzeni, dlatego Behawiorystka nie bierze odpowiedzialności za negatywne skutki ich stosowania.
  14. Wszystkie informacje, które Behawiorystka uzyskuje w trakcie świadczenia usług dla Klienta, objęte są tajemnicą bezterminowo i nie są przekazywane osobom trzecim
  15. Warunkiem przystąpienia do Usługi Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej jest zaakceptowanie Regulaminu.
  16. Konsultacja Kocio-wnętrzarska ma charakter informacyjny i edukacyjny oraz ma na celu promocję prawidłowej aranżacji przestrzeni, z uwzględnieniem potrzeb kota.
  17. Konsultacja Kocio-wnętrzarska nie zastępuje Konsultacji Behawioralnej. Jeżeli istnieją wątpliwości co do stanu zdrowia oraz ewentualnych przeciwwskazań do stosowania zaleceń Usługodawcy, na którymkolwiek z etapów należy zasięgnąć opinii lekarza weterynarii lub Behawiorysty podczas Konsultacji Behawioralnej.  

§4 PRZEBIEG USŁUGI

  1. Po wypełnieniu Kwestionariusza i ustaleniu terminu Konsultacji (zgodnie z §2 pkt. 12 i 13), Klient otrzymuje komplet informacji organizacyjnych na podany w Kwestionariuszu adres e-mail. W ramach informacji organizacyjnych Klient otrzyma link umożliwiający dołączenie do platformy umożliwiającej zdalne spotkanie.
  2. Klient zobowiązany jest uiścić opłatę za Konsultację, określoną w Cenniku na rachunek bankowy wskazany przez Usługodawcę w terminie 3 dni od potwierdzenia terminu Konsultacji, ale nie później niż 24h przed umówionym terminem. Za uiszczenie opłaty przyjmuje się zaksięgowanie środków na konto Usługodawcy lub przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu. Brak wpłaty w określonym terminie równoznaczny jest z rezygnacją z Konsultacji.
  3. Możliwa jest jednokrotna zmiana terminu Konsultacji przez Klienta, nie później jednak niż 48h przed planowaną godziną konsultacji. Ustaleń nowego terminu Usługodawca i Usługobiorca dokonują e-mailowo.
  4. Konsultacje odbywają się w wyznaczonym terminie oraz o wyznaczonej godzinie. Mając na uwadze gotowość Usługodawcy do świadczenia usługi w uzgodnionym terminie, w przypadku nieprzystąpienia przez Klienta w umówionym terminie do Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej, umówiony czas trwania Konsultacji dietetycznej zaliczany jest na poczet wykonania Usługi Konsultacji.
    Klientowi w takim przypadku nie przysługuje prawo do zwrotu kosztu takiej usługi lub prawo do odrobienia takich konsultacji.
  5. Usługa Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej odbywa się zdalnie, przy wykorzystaniu wskazanej przez Usługodawcę platformy umożliwiającej bezpośrednie porozumiewanie się na odległość (np. Discord, Google Meet, Skype) lub stacjonarnie, w ustalonym przez Strony miejscu.
  6. Usługodawca kontaktuje się z Klientem za pośrednictwem ww. platformy oraz e-mailowo.
  7. Podejmowane są trzy próby kontaktu, w wyznaczonym przez Klienta przedziale czasu. W sytuacji problemów technicznych lub zerwania połączenia podczas Konsultacji, Behawiorystka podejmie trzy próby ponownego kontaktu z Klientem. W przypadku nieuzyskania połączenia Usługę Konsultacji uznaje się za udzieloną.
  8. W przypadku braku możliwości wykonania Usługi Konsultacji spowodowanej takimi okolicznościami jak: awaria systemów, koniecznych do wykonania Usługi Konsultacji lub nieobecność Behawiorystki, Usługodawca zaproponuje zrealizowanie Usługi Konsultacji w innym, wskazanym przez siebie terminie. W przypadku braku zgody na zrealizowanie Usługi Konsultacji w innym zaproponowanym terminie. Behawiorystka dokonuje zwrotu uiszczonej przez Klienta opłaty za usługę, na rachunek bankowy z którego została dokonana płatność, w terminie do 14 dni od momentu odmowy skorzystania z Usługi Konsultacji w zaproponowanym terminie.
  9. W przypadku, gdy Klient odwoła Usługę Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej na mniej niż 24 godziny przed umówioną godziną jej rozpoczęcia, Klient nie pojawił się na Konsultacji lub Klient spóźnia się na Konsultację co najmniej 15 minut, Usługodawca może odwołać Usługę Konsultacji zachowując prawo do pobrania wszelkich należnych za Usługę opłat. W takim przypadku Klient nie otrzyma zwrotu opłaty za Konsultację.

§5 PRAWA I OBOWIĄZKI USŁUGODAWCY

  1. Usługodawca zobowiązuje się wykonania postanowień niniejszej umowy ze szczególną starannością, według swojej najlepszej wiedzy i umiejętności.
  2. Behawiorystka zobowiązana jest do przeprowadzenia Konsultacji we wspólnie ustalonym terminie, jednakże zastrzega sobie prawo do zmiany godziny ze względów logistycznych (np. przedłużająca się poprzednia konsultacja), uprzednio informując o tym Usługobiorcę.
  3. Usługodawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią wypełnionego przez Klienta Kwestionariusza przed Konsultacją.
  4. Usługodawca zobowiązany jest do przeprowadzenia Konsultacji zgodnie z §3 niniejszego Regulaminu.

§6 PRAWA I OBOWIĄZKI USŁUGOBIORCY

  1. Usługobiorca oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem, rozumie i akceptuje jego treść oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania.
  2. Usługobiorca oświadcza, iż zapoznał się z aktualnie obowiązującym Cennikiem i akceptuje jego treść. 
  3. Usługobiorca  zobowiązany jest do wypełnienia Kwestionariusza, jeżeli usługa będzie wykonywana przez Usługodawcę po raz pierwszy. W przypadku kolejnych konsultacji, nie ma konieczności ponownego wypełniania Kwestionariusza. Obowiązek prawidłowego wypełnienia Kwestionariusza obciąża Klienta. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niepełne lub nieprawidłowe podanie informacji na temat zwierząt i stanu technicznego budynku. 
  4. W celu sprawnego przeprowadzenia Usługi Konsultacji, przed przystąpieniem do Usługi Konsultacji Klient zobowiązuje się zweryfikować czy sprzęt, którym będzie się posługiwał w trakcie Konsultacji posiada oprogramowanie, niezbędne do przeprowadzenia usługi (w tym aktualną wersję przeglądarki internetowej oraz stały dostęp do Internetu. W przypadku braku ww. oprogramowania, Klient przed przystąpieniem do Usługi Konsultacji zobowiązuje się zainstalować je we własnym zakresie na swoim sprzęcie komputerowym.
  5. Usługobiorca zobowiązuje się do: (a) uczestnictwa w Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej w wyznaczonym dniu i o wyznaczonej godzinie, (b) posiadania w trakcie Konsultacji aktualnej wersji przeglądarki internetowej oraz stałego dostępu do Internetu, (c) nienagrywania ani nieutrwalania przebiegu konsultacji.

§7 PRAWA AUTORSKIE

  1. Wszelkie majątkowe i osobiste prawa autorskie do przekazanych Klientowi materiałów w trakcie realizacji Usługi Konsultacji zostają po stronie Usługodawcy lub innej osoby, której prawa te przysługują, a Umowa ani Regulamin w żadnym zakresie nie ustanawiają na rzecz Usługobiorcy licencji uprawniającej Usługobiorcy do korzystania z tych materiałów w inny sposób niż na własny użytek.
  2. Usługobiorca uprawniony jest do korzystania z otrzymanych materiałów wyłącznie na własny użytek.
  3. Usługobiorca nie jest uprawniony do kopiowania, nagrywania, sprzedaży, upubliczniania, udostępniania lub prezentowania przekazanych mu przez Behawiorystkę materiałów innym osobom lub podmiotom, ani odpłatnie, ani nieodpłatnie, ani rozporządzania nimi w jakikolwiek inny sposób niż określony w punkcie pierwszym.
  4. Z tytułu naruszenia przez Usługobiorcę obowiązku określonego w ust. 1 – 3 powyżej, Usługobiorca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich szkód wywołanych takim naruszeniem. Usługobiorca przyjmuje do wiadomości, iż materiały dydaktyczne przekazywane Usługobiorcy stanowią element know – how i prowadzonej przez Usługodawcę działalności gospodarczej, dlatego też ich ujawnienie może spowodować szkodę.

§8 ZASADY KOMUNIKACJI

  1. Wszelką korespondencję do Usługobiorcy, w tym wszelkie informacje organizacyjne Usługodawcy kierować będzie na adres mailowy lub pod numerem telefonu podanym przez Klienta w Kwestionariuszu.
  2. Usługobiorca kontaktuje się z Usługodawcą mailowo na adres: kontakt@kociocia.pl.
  3. Na powyższy adres, Klient może zgłaszać reklamacje dot. Usług Konsultacji. W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z Konsultacją Kocio-wnętrzarską. Organizator będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Uczestnika o jej rozstrzygnięciu na adres email składającego reklamację.

§9 POWSTRZYMYWANIE SIĘ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG
ROZWIĄZANIE UMOWY

  1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, Usługobiorcy, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, przysługuje ustawowe prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość podania jakiekolwiek przyczyny. Klient może wykonać prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej daty zawarcia, poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie oraz przesłanie go na adres e-mail Usługodawcy:  kontakt@kociocia.pl. 
  2. W związku z wyrażoną przez Klienta zgodą na wykonanie Usługi Konsultacji w terminach
    określonych w Umowie, prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku przystąpienia przez Usługodawcę do wykonania Usługi Konsultacji, tj.: w terminie 48 h przed zaplanowaną datą odbycia Usługi Konsultacji w związku z przygotowaniem  Usługodawcy do organizacji Konsultacji zgodnie z wytycznymi Klienta.
  3. W przypadku, gdy udzielenie Usługi Konsultacji Kocio-wnętrzarskiej w pierwotnie ustalonym terminie jest niemożliwe, Usługodawca niezwłocznie informuje o tym Klienta ustalając z nim nowy termin wykonania usługi. W takim przypadku Klientowi przysługuje również prawo odstąpienia od Umowy i żądania zwrotu wpłaconej kwoty.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Klienta będącego Konsumentem na zasadach określonych powyżej, przed przystąpieniem do udziału w Konsultacji Online, Usługodawca zwraca Klientowi otrzymane płatności, nie później niż w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Klienta. Zwrot płatności dokonany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
  5. Odstąpienie od niniejszej Umowy Klient będący konsumentem zgłasza w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej lub mailowej na adres: kontakt@kociocia.pl pod rygorem nieważności. 
  6. W przypadku rażącego naruszenia przez Klienta nałożonych na niego obowiązków, określonych w Regulaminie, w szczególności w przypadku nienależytego zachowania się przez Klienta podczas konsultacji, np. zachowania uniemożliwiającego przeprowadzenie konsultacji, pozostawania w stanie po spożyciu alkoholu lub innych używek lub spożywania alkoholu lub innych używek podczas tych konsultacji, Usługodawcy do czasu zaprzestania przez Klienta naruszeń, przysługuje prawo do powstrzymania się ze świadczeniem na rzecz Usługobiorcy Usługi Konsultacji. W sytuacji opisanej w zdaniu poprzednim Usługodawca uprawniony jest do uniemożliwienia korzystania przez Klienta z dalszej części Usługi Konsultacji. Powstrzymanie się ze świadczeniem na rzecz Klienta Usługi Konsultacji na zasadach określonych powyżej nie wyłącza prawa do skorzystania przez Usługodawcę z innych uprawnień przewidzianych w Regulaminie i jako takie nie stanowi nieprawidłowego wykonania Umowy.
  7. Usługodawca ma prawo wypowiedzieć Umowę w trybie natychmiastowym w przypadku:
    • działania siły wyższej lub innych przyczyn niezależnych od Usługodawcę; w takim przypadku Usługodawca zaproponuje w ciągu 48 godzin od daty odwołania Usługi Konsultacji Online inny termin jego realizacji lub zwrot opłaty za Konsultację;
    • nieprawidłowego zachowania Klienta podczas konsultacji (np. wulgarność, udział w konsultacji po spożyciu, pod wpływem alkoholu lub innych używek), ponieważ takie zachowanie utrudnia przeprowadzenie Usługi Konsultacji oraz stanowi naruszenie dóbr osobistych Usługodawcy. W przypadku wypowiedzenia Umowy przez Usługodawcę z przyczyn leżących po stronie Klienta, Klient zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Usługodawcy całości ceny za Konsultację.

§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Usługobiorca oświadcza i zapewnia, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i jest uprawniony do zawarcia Umowy w imieniu własnym.
  2. Prawem właściwym dla Umowy, w tym jej wykładni, jest prawo polskie.
  3. W przypadku, jeżeli którekolwiek z postanowień Umowy okazałoby się nieważne, pozostała część Umowy pozostaje w mocy, a Strony niezwłocznie przystąpią do zastąpienia takiego postanowienia prawidłową treścią.
  4. Wszelkie spory mogące powstać przy realizacji Umowy, Strony będą starały się rozwiązywać polubownie. Konsument może skorzystać ze sposobów rozstrzygania sporów określonych w Regulaminie Serwisu.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w niniejszym Regulaminie. Usługobiorca zobowiązany jest każdorazowo, przy dokonywaniu rezerwacji, do zapoznania się z treścią Regulaminu.
  6. Strony zobowiązują się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
  7. Umowy zawierane są każdorazowo na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie oraz załącznikach do Regulaminu, obowiązujących w dniu zawarcia umowy. Aktualna wersja Regulaminu oraz załączników została opublikowana na stronie internetowej Usługodawcy w zakładce https://kociocia.pl/regulaminy.
  8. Usługobiorca może wyrazić zgodę na bezpłatne umieszczanie zdjęć lub filmów z relizacji Usługi w materiałach ilustrujących działanie Usługodawcy, w tym na portalach społecznościowych i na stronie internetowej https://kociocia.pl/ i jej podstronach.
  9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego.
  10. Regulamin obowiązuje od dnia 07.10.2024.